37. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΙΔΕΩΝ-SPIRITUAL BANKS OF IDEAS

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΙΔΕΩΝ-SRIRITUAL BANKS OF IDEAS H σημερινή αρνητική...


Διαβάστε Περισσότερα

36.OI AΣTΡIKOI KYKΛIKOI ΧΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ-ASTRAL CIRCULAR CHORUS OF HELLINES-GREEKS...

OI AΣTΡIKOI KYKΛIKOI ΧΟΡΟΙ ΤΩΝ...


Διαβάστε Περισσότερα

35.Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

34.ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ - Ο Οραματιστής Ευεργέτης της Ανθρωπότητας...

ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ - Ο Οραματιστής Ευεργέτης της Ανθρωπότητας ...


Διαβάστε Περισσότερα

33. ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ANΘEΣTHΡIA

...


Διαβάστε Περισσότερα

ANΘEΣTHΡIA - Η ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ


Διαβάστε Περισσότερα

32.EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ - Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ - Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...


Διαβάστε Περισσότερα

EYTYXIΣΜΕΝΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ

EYTYXIΣΜΕΝΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ...


Διαβάστε Περισσότερα

31.ΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΒΑΣΗ HAARP

ΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ...


Διαβάστε Περισσότερα

30.ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ...

ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝΔΡΟ...


Διαβάστε Περισσότερα

29.Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η Συγκριτική Μελέτη των Πολιτευμάτων αποδεικνύει ότι : Η Δημοκρατία ,ως το καλύτερο κοινωνικο-πολιτικό σύστημα που εφαρμόσθηκε στην Αρχαία Ελλάδα ,καθιστώντας άμεσα...


Διαβάστε Περισσότερα

28. Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

27.ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ και ο Εθισμός στη Βία

...


Διαβάστε Περισσότερα

26.H δωρεάν οπτικοακουστική φυσική πλανητική-διαπλανητική Επικοινωνία και η κυριαρχία των ΗΠΑ...

H δωρεάν οπτικοακουστική φυσική πλανητική-διαπλανητική Επικοινωνία ...


Διαβάστε Περισσότερα

25.TO ΠOΛYTEXNEIO ZEI

...


Διαβάστε Περισσότερα

24.Δίκαιο και Δικαιοσύνη

...


Διαβάστε Περισσότερα

23.Η Σκλαβωμένη Παιδική Αθωότητα Σημαίνει Συναγερμό στις Κοινωνίες των Ανθρώπων...

Η Σκλαβωμένη Παιδική Αθωότητα σημαίνει Συναγερμό στις Κοινωνίες των Ανθρώπων ...


Διαβάστε Περισσότερα

22.Για την Ευρώπη του Πολιτισμού των Λαών-Αναζητώντας την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα...

...


Διαβάστε Περισσότερα

21. Ο Έλλην Άνθρωπος - Η Αιγηίς - Ο Αρχαιότερος Μινωικός Υπολογιστής...

...


Διαβάστε Περισσότερα

03. Διονυσιακό Θέατρο Αθηνών - Προμηθεύς Δεσμώτης

Διονυσιακό Θέατρο Αθηνών - Προμηθεύς Δεσμώτης ...


Διαβάστε Περισσότερα

20. Η Κόρη Περσεφόνη είναι η Ψυχή μας

...


Διαβάστε Περισσότερα

19. Ο Θάνατος είναι Αναγέννηση

...


Διαβάστε Περισσότερα

18. Τα Μεγάλα Ελευσίνια Μυστήρια

Τα Μεγάλα...


Διαβάστε Περισσότερα

17. Η Αρπαγή της Περσεφόνης

...


Διαβάστε Περισσότερα

16. Ολυμπία - Αγώνες Ιδανικής Άμιλλας και Αυτοϋπέρβασης

...


Διαβάστε Περισσότερα

15. Επίδαυρος - Η Θεία Αυτοθεραπεία του Ασκληπιού

Επίδαυρος - Η Θεία Αυτοθεραπεία του Ασκληπιού ...


Διαβάστε Περισσότερα

14. Με Φως και Αρώματα - Λύχνος

Νυχτώνει η Γη την παρειά της, εμπιστεμένη στους λύχνους των άστρων. Ευλαβικά τα άνθη ξεχύνουν τ’ αρώματά τους, ψηλώνοντας να φτάσουν τη Μακρινή Μήτρα της Δημιουργίας. Σε κάθε σπίτι εκστατικές γυναίκες μέσα στις κάμαρες ανάβουν καντήλι, σπίθα από την άσβηστη κολυμβήθρα του Ήλιου, να συνεχίσει την πορεία του φωτός μέσα στη σκοτεινή νύχτα που έρχεται. Στη φλόγα του λαδιού της ιερής ελιάς μαζεύονται τα βλέμματα κι οι προσευχές προς...


Διαβάστε Περισσότερα

13. Το Ονειρόραμα - Η Δυναμική Ορχήστρα Νέων Simon Bolivar

Το Ονειρόραμα - Η Δυναμική Ορχήστρα Νέων "Simon Bolivar" Το ονειρόραμα ενός ανθρώπου είναι ικανό να ταξιθετήσει κι εναρμονίσει όλα τα ατάκτως ερριμμένα και κακοποιημένα στοιχεία μιας κοινωνίας ανισοτήτων και αδικίας. Εκεί...


Διαβάστε Περισσότερα

12. Ο Αρχάνθρωπος - Σπήλαιο Χαλκιδικής

...


Διαβάστε Περισσότερα

11. Άρτεμις - Θεία Προστασία στην Ιερότητα της Ζωής

Το ξημέρωμα στο χωριό με σηκώνουν τα κρυστάλλινα κελαϊδίσματα των πουλιών. Στον κήπο τα ψηλά δέντρα και τα πανέμορφα άνθη απλώνουν εκστατικά δάκτυλα, εισχωρώντας μέσα στην ευδία του φωτός. Μία μουσική ανάμεσ’ απ’ τα φύλλα σαν ροή τρεχούμενων νερών του δάσους, με οδηγεί ανάμεσ’ από δάφνες, τεράστιες βελανιδιές και φιλύρες. Φωνές ουράνιες γυναικών μελωδούν : Άκουσέ με, ω πολυσέβαστη θεά* Δαίμον**με τα πολλά ονόματα, βοήθησε στις ωδίνες, γλυκιά πρόσβλεψη στις λεχώνες ∙...


Διαβάστε Περισσότερα

10. Άγιον Όρος - με τα μάτια ενός Παιδιού στον Πνευματικό κήπο της Παγκόσμιας Μητέρας...

Άγιον Όρος - με τα μάτια ενός Παιδιού στον Πνευματικό κήπο της Παγκόσμιας Μητέρας Το καλοκαίρι ετούτο οι μεγάλες μητέρες αποφασίζουν να επισκεφθούν την περιοχή του Αγίου Όρους και για κάποιον παράξενο ανομολόγητο λόγο, με παίρνουν μαζί τους, γνωρίζοντας την καλή μου υπομονή στα δύσκολα, αλλά προπάντων την μυστική δίψα που με τραβά για τα...


Διαβάστε Περισσότερα

09. Ορφικός Ύμνος Απόλλωνος και Δελφικά Παραγγέλματα

«έστ’ ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται ...


Διαβάστε Περισσότερα

08. Δελφικό Συνέδριο Στοχαστών Φιλοσόφων - Κόσμος, Ψυχή, Άνθρωπος και η Παγκόσμια Αρμονία...

Δελφικό Συνέδριο Στοχαστών Φιλοσόφων - Κόσμος, Ψυχή, Άνθρωπος και η Παγκόσμια Αρμονία Στο Συνέδριο των Φιλοσόφων εισερχόμενοι, με ειδική άδεια χάριτος, πληροφορούμαστε ότι αυτός που τώρα ομιλεί είναι ο φιλόσοφος αρχιερέας του Δελφικού Μαντείου Πλούταρχος: Πλούταρχος :«Η μεν γαρ φύσις άνευ μαθήσεως,τυφλόν ·η δε μάθησις,δίχα φύσεως,ελλιπές ·η δε άσκησις,χωρίς αμφοίν,ατελές»... «Θεωρώ λοιπόν πως το σημείο (ΕΙ) δεν σημαίνει ούτε αριθμό ούτε ιεραρχία ούτε σύνδεσμο ούτε κάποιο...


Διαβάστε Περισσότερα

07. Δελφοί - Ο Ομφαλός του Κόσμου και η μήτρα των Ιδανικών Ονείρων...

Δελφοί - Ο Ομφαλός του Κόσμου και η μήτρα των Ιδανικών Ονείρων ...


Διαβάστε Περισσότερα

04. Η Απολογία του Σωκράτη

Η Απολογία του Σωκράτη Συγκλονισμένοι από την ταραχή του φιλοσοφικού κύκλου των Αθηνών εισερχόμαστε στο μεγάλο λαϊκό δικαστήριο, όπου δικάζεται ο άριστοςτων ανθρώπων, ο Σωκράτης, διαβλημένος από τρεις ψευδομάρτυρες που απαίτησαν την θανάτωσή του. Από την « Απολογία Σωκράτη» «Ας ξαναπιάσομε λοιπόν απ’ την αρχή ποια είν’ εκείνη η κατηγορία που έχει...


Διαβάστε Περισσότερα

06. Περί Εξουσίας και Νόμου

Ο Ποιητής Εξουσίαζε! Το γράφει στο δεφτέρι του ο Νόμος. Χαλαστής οργοτόμος ζει και σβει τις πατρίδες. Πάνε, σπαν’ οι αλυσίδες, μα όπου σπάνε,...


Διαβάστε Περισσότερα

05. Η τελευταία Διδαχή του Σωκράτη

Η τελευταία Διδαχή του Σωκράτη Οι τελευταίες ημέρες και νύκτες του μεγάλου φιλοσόφου περνούν μέσα στο δεσμωτήριο, ώσπου να επιστρέψει το ιερό πλοίο των Αθηναίων, η Πάραλος, από την Δήλο, όπου κατά το έθιμο επήγε...


Διαβάστε Περισσότερα

02. Αγωγή Αθηναίων Εφήβων

Καθώς περιδιαβαίνουμε στις δομές και στα αξιοθέατα της πόλης, από το Αγλαύρειο ιερό σπήλαιο βόρεια της Ακρόπολης, οι άλκιμες φωνές των δεκαοχτάχρονων Αθηναίων εφήβων, που καταθέτουν τον Όρκο στην τελετή πολιτογράφησής τους, αντηχούν μέσα στον χρόνο:


Διαβάστε Περισσότερα

01. Αθήνα - Παναθήναια - Παρθενών || Η Θρησκευτική Πολιτική Κοινωνία των Αρχαίων Ελλήνων...

Αθήνα - Παναθήναια - Παρθενών Η Θρησκευτική Πολιτική Κοινωνία των Αρχαίων Ελλήνων ...


Διαβάστε Περισσότερα
01234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738

Τελευταία Άρθρα

43.ΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
Τετάρτη, 09 Αυγούστου 2017
                                         ...

21. Ο Έλλην Άνθρωπος - Η Αιγηίς - Ο Αρχαιότερος Μινωικός Υπολογιστής

 

 

 

 

                                                                                 

                                                                                            Ο   ΕΛΛΗΝ   ΑΝΘΡΩΠΟΣ

 

 

 

 antikithira023927079036 d76c8f103eαριστ

 

 

    

 

 

 

 

 

      Ο Κρης ερευνητής του Ελληνικού πνεύματος Ιωάννης Φουράκης γράφει: «Η αυτογένεσις και η οντολογική αυτοσυγκρότησις του Έλληνος Ανθρώπου επετεύχθησαν δια της αρμονικής συνθέσεως των τεσσάρων κυρίων οργανικών στοιχείων του Σύμπαντος, ήτοι της γαίας, του αέρος, του ύδατος και του πυρός, των στοιχείων, δηλαδή, τα οποία είναι:

A. H Γαία(=Γη), η εκ Χάους(της κοσμικής σκόνης) και προ του ουρανού

γενεθείσα ύλη(χώμα-λάας=λίθος=οστούν της γης), η συνθετουμένη,

αποσυνθετουμένη,επανασυνθετουμένη κ.ο.κ οργανική και ανόργανος

Β. Το Ύδωρ (ο Ωκεανός, ο εκ της Γαίας και του Ουρανού γενόμενος), το

υγρόν εξ ολοκλήρου ρέον αίμα του Ουρανού.

Γ. Ο Αήρ, το εκ μείξεως Γαίας και Ουρανού γενόμενον γονιμοποιόν και

ζωοφόρον οξυγόνον και Άζωτον.

Δ. Το Πυρ, το πυρ-ρόον ή Πύρ-ρα, η εκ του Θεού των Θεών Διός (-της

διαστολής και ζεύξεως των συμπαντικών και ουρανίων γονιμοποιών

και ζωοφόρων στοιχείων) ποιηθείσα θερμοφωτεινή κατάστασις

(διάταξις), η δια της πυρακτώσεως και καύσεως –της εκ της τριβής

ποιησαμένης-σύνθεσις, αποσύνθεσις, έτι ανα-σύνθεσις κ.ο.κ. των

ανωτέρω… Εκ της καταστάσεως ταύτης αενάως ποιείται η του Θεού

των Θεών(-συμπαντικών και ουρανίων δυνάμεων και στοιχείων)

Διός πνοή και oμφή (=θεία ουσία και θείος ΛΟΓΟΣ), εις τον

Πατριάρχην μόνον των Ελ-λήνων, Έλ-ληνα,δωρηθέντα εκ του Διός.

      Η εκ του Διός(-του Δίσκου του Ηλίου μας) μείξις του τετάρτου στοιχείου μετά των τριών πρώτων , είχε ως σκοπόν και αποτέλεσμα την Γένεσιν του Έλληνος και την δι’ αυτού Ων(Αν)θρωποποίησίν του έως τότε ον (αν)θρώπου, όστις είχε πλασθή μόνον εκ των τριών πρώτων και η δημιουργία αυτού είχε πραγματοποιηθεί μόνον εκ του πατρός των Προμηθέως και Επιμηθέως, δηλαδή του πλάστου (=γενάρχου, του αλόγου, άφρονος και ανοήτου ανθρώπου).

      Δια της μείξεως των τεσσάρων στοιχείων μετά των υπολοίπων η εν συνεχεία ισόρροπος και αρμονική ενύπαρξις και λειτουργία αυτών δηλούται και προσδιορίζεται σαφώς διά της συμμετοχής του Δευκαλίωνος, του Μπαμπά (=παραστάτου) και ουχί Πατρός (Πατήρ) και της Πύρρας, της Μαμάς(=τροφής) και ουχί Μητρός(Μήτηρ), εις την εκ του Διός ποίησιν=πλάσιν=Γένεσιν του ΄Ελ-ληνος. ΟΔευκαλίων και η Πύρρα ήσαν γόνοι του Ουρανού και της Γαίας(-Γη). Ο μεν πρώτος ήτο υιός του Προμηθέως και εγγονός του Ιαπετού και η θυγάτηρ του Επιμηθέως, του αδερφού του Προμηθέως και της Πανδώρας, ήτοι της εκ του πυρ-ρός και του σιδήρου(-της εκ των προαναφερθέντων τριών πρώτων στοιχείων συνθετουμένης αλόγου ύλης) ποιηθείσης ( δημιουργηθείσης).

 

  

-------------------------------------------------------------------------------------

Σημείωση:«αι Θεομαχίαι και η Γένεσις του Διός σημαίνουν και προσδιορίζουν τις κάποτε πραγματοποιηθείσες εις το σύμπαν αναδιαρθρώσεις, ανακατατάξεις(…) της δυνάμεως των Γαλαξιών, αστερισμών και αστέρων»(βλ.Ιωάννη Φουράκη «Τα (προ)Μηνύματα των Δελφών» «Μείξις-Ανακύκλησις Μυθολογίας κ΄ Ιστορίας»...)

 

 

      Ο Έλ-λην δε εγεννήθη εκ της Πύρρας και του Δευκαλίωνος «Γίνονται δε εκ Πύρρας και Δευκαλίωνος παῖδες Ἓλλην μεν πρώτος, ὃν εκ Διός γεγενῆσθαι…» (Απολλοδώρου «Μυθολογία»).

Η μετά τον κατακλυσμόν Γένεσις του Έλ-ληνος εγένετο «επειδή ο Δίας ήθελε να εξαφανίση το Χάλκινον γένος των Ανθρώπων, το οποίο καταγινόταν εις τα πολυστέναχτα έργα του Άρεως (=του πολέμου και της καταστροφής) και σε πράξεις βίας . Ούτε έτρωγαν καθόλου σιτάρι, διότι ήσαν άπλαστοι (άξεστοι, απλησίαστοι) και είχαν ατσαλένια, αλύγιστη καρδιά και έφερναν τον τρόμο (ΗΣΙΟΔΟΥ: « ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ» 45).

«Έτσι είπε και δυνατά εγέλασε ο Πατήρ θεών κι ανθρώπων.

Και τον Ήφαιστο πρόσταξε τον ξακουσμένο όσο πιο γρήγορα

χώμα και νερό να ενώσει και σ’ αυτό φωνή να βάλει και δύναμη

και να μοιάζει στην όψη με τις αθάνατες θεές.»

«εκ γαίης πλάσσε...Γαίαν ύδει φύρειν,εν δ’ ανθρώπου θέμεν

αυδήν..»(στ. 61)

 

936029 509377149110154 1452500748 n

 

Με την αφιέρωσιν των Κρητών οργιόνων εις την υπηρεσίαν του πνευματικού Φωτός του Δελφικού Απόλλωνος συνετελέσθη η ελλογικοποίησις, εχεφροσύνη, εννόησις και θεοποίησις των απογόνων του Έλ-ληνος και της Νύμφης Οραπίδος.

Η επί του Αιγαίου Βουνού της Κρήτης(-Αερία- Αίθρα) αιωνία επισώρευσις- επικέντρωσις ανωτέρας του Κρόνου(-Χρόνου) δυνάμεως του Διός είναι αι επίλεκτοι, περιούσιοι, ζωηφόροι και ζωοδότειραι φωτοχυσίαι και ακτινοβολίαι του ηλιακού μας Δίσκου . Αύται εκπορεύονται εκ της διαστολής(=Δεύς,Δίας) και επανασυστολής=ζεύξις (=Ζευς) της θερμοσφαίρας, φωτοσφαίρας και χρωμοσφαίρας του.

 

 

IdhIdh 30819135001360845979άντρον ιδης

                Όρος  Ίδη  Κρήτης         Ιδαίον  Σπήλαιον Γεννήσεως Διός       Κουρήτες φρουροί              Εσωτερικό Ιδαίου Άντρου

                                                                                                                   του Διός βρέφους 

 

 

 

      Ο Ησίοδος στη «ΘΕΟΓΟΝΊΑ» αναφέρει για την μυστική ανατροφή του Διός στην Κρήτη , στο κατάφυτο Αιγαίον όρος: 

« ες Λύκτον Κρήτης...κρύψεν δε εν χερσί λαβούσα εν άστρω,

Αιγαίω εν όρει(στ.482)

«Αιγαίω όρει πεπυκασμένω υλήεντι»(«ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ »στ. 61)

 

zeys

 

Και ο Διόδωρος Σικελιώτης εξηγεί την Δίκαιη Βασιλεία του Διός , που κατάργησε την εξουσία του ασεβή πατρός του Κρόνου και ωφέλησε το

ανθρώπινο γένος :

«τους μεν ληστάς και ασεβείς αναιρούντα,την δ’ Ισότητα και την Δημοκρατίαν εισηγούμενος»(Ε,71,2) και «παρεχόμενος εαυτόν πάσιν επιεική και φιλάνθρωπον, ώστε υπό του πλήθους Πατέρα προσαγορευθήναι»(Γ,61,4)

 

                                                                           

 

                                                                ΑΙΓΗΙΣ : Το Λίκνο του Πολιτισμένου Ανθρώπου

 

 

 

Ellas-proistoria2 1

     

 

 

                                                                          Η Αιγηίς : χώρα-αιώνιος πόλος συσσωρεύσεως αενάων ενεργειών,

                                                                   παρά την βύθισή της κατά  «τον μεγάλο κατακλυσμό»(του Δευκαλίωνος),

                                                                   στην ρισία περίοδο των παγετώνων,παραμένει  εμφανής και ισχυρά ενεργειακή

                                                                   με τις σωζόμενες υψηλότερες κορυφές της στους ορεινούς  όγκους

                                                                   της ηπειρωτικής Ελλάδος ,της δυτικής Μικρασίας,της βόρειας Αιγύπτου

                                                                   και στα νησιά  του Αιγαίου,όπου την πρωτοκαθεδρία έχει

                                                                   η κρητική κορυφή της Ίδης-λίκνο του Ζηνός -  Διός,Θεού Δημιουργού

                                                                   της φωτεινής ελλόγου Δημιουργίας.

                                                                         Στο ενεργειακά πλούσιο αυτό  περιβάλλον ο Αιγαιακός Άνθρωπος

                                                                   κατόρθωσε να κατανοήσει την κοσμική λειτουργία και να  εναρμονισθεί

                                                                   αξιοθαύμαστα σε αυτήν, ανελισσόμενος ολονέν στην πνευματική σφαίρα.

 

 

 

 

 

΄                                                 Η Αρχαιότερη Μήτρα Υπολογιστή στην Κρήτη και το Μεγαλιθικό Στόουνχεντζ

 

 

 

minoancomputer

 

 

  

 

      Στο τέταρτο μινωικό ανάκτορο,στην ανατολική Κρήτη,στην περιοχή του Παλαικάστρου,η αρχαιολογική σκαπάνη του Έβανς από το 1.900 έφερε στο φως πολλά ενδιαφέροντα και θαυμαστά ευρήματα.Μεταξύ των άλλων,βρέθηκε σε πλακίδιο αργιλικού σχιστόλιθου ένα παράξενο αντικείμενο.Ο ερευνητής Αιγαιακών αρχαιοτήτων Μηνάς Τσικριτσής, παρατηρώντας το σχολαστικά,διαπίστωσε ότι ανακάλυψε τον αρχαιότερο υπολογιστή του κόσμου,από το 1.500π.Χ. κατά προσέγγιση.Είναι μία μήτρα ,όπου εμφανίζονται σύμβολα της Σελήνης και του Ήλιου. Μέσω αυτής της μήτρας περιγράφεται αναλογικός υπολογιστής που μετρά χρόνο,προσδιορίζει γεωγραφικό πλάτος και προβλέπει σεληνιακές εκλείψεις.

 

 

      Ο ερευνητής Μηνάς Τσικριτσής μας εξηγεί:

«Αρχικά μελέτησα και κατανόησα πώς λειτουργεί ο δίσκος που αποτυπώνεται αριστερά στη μήτρα.Στη δεξιά πλευρά της βρίσκεται ακτινωτός δίσκος.Στο κέντρο εμφανίζεται ένας σταυρός,ο οποίος παγκοσμίως θεωρείται σύμβολο απεικόνισης του Ήλιου. Μεγεθύνοντας το εύρημα,απαρίθμησα 18 στιγμές γύρω από το σύμβολο του σταυρού και κάτω από τον κύκλο διέκρινα το σύμβολο της Σελήνη (με μορφή μηνίσκου) και 28 αριθμημένες στιγμές στον εξωτερικό κύκλο.Αν οι 18 στιγμές γύρω από το σύμβολο του Ήλιου αντιπροσωπεύουν 18 χρόνια, τότε εκεί ο δημιουργός αυτής της εικόνας τοποθέτησε 28 στιγμές γύρω από το σύμβολο της Σελήνης,καθώς το πλήθος των σεληνιακών εκλείψεων,αυτά τα 18 χρόνια και 11 ημέρες, είναι 28. Το φαινόμενο της επανάληψης των σεληνιακών εκλείψεων κάθε 18 χρόνια και 11 ημέρες ήταν γνωστό στους Χαλδαίους και το αποκαλούσαν «Σάρο».

     Είμαι βέβαιος ότι οι Μινωίτες ήταν από τους πρώτους-αν όχι οι πρώτοι-που ανακάλυψαν την έννοια του Σάρου.

Σε αυτή την μήτρα βλέπομε να απεικονίζεται απλά ένα εγχάραγμα με κουκίδες. Είναι αυτό ένα θαύμα κομψής λύσης στην μεγάλη απλότητα της κατασκευής.Δείτε :ο εσωτερικός κύκλος χωρίζεται σε δύο ημικύκλια,που το καθένα έχει 29 και 30 χαράξεις. Αυτά τα ημικύκλια αναπαριστούν δύο σεληνιακούς μήνες, 29 και 30 ημερών,που αρχίζουν και τελειώνουν με πανσέληνο. Αν κάθε ημέρα μετακινούμε δεξιόστροφα μία βελόνα στον εσωτερικό κύκλο και κάθε 15 ημέρες μετακινούμε μία άλλη βελόνα αριστερόστροφα στην περιφέρεια με τα ακτινωτά τριγωνικά δόντια,

παίρνουμε την πορεία της Σελήνης ως προς την πορεία των άλλων...

Τα σημεία όπου το επίπεδο της τροχιάς της Σελήνης τέμνει το επίπεδο της γήινης τροχιάς λέγονται «σεληνιακοί δεσμοί».Όταν η Σελήνη βρίσκεται στην θέση της πανσελήνου και ο Ήλιος κοντά στη θέση ενός από τους δύο σεληνιακούς δεσμούς,τότε έχομε έκλειψη Σελήνης. Αυτά τα δύο σημεία (οι δεσμοί) ολοκληρώνουν μια πλήρη περιφορά κάθε 18 χρόνια.Έτσι,κάθε 12 μήνες,οι κόμβοι μετακινούνται τρεις θέσεις κατά την φορά των δεικτών του ρολογιού,πάντα σε διαμετρικά αντίθετες θέσεις. Ο κύκλος της περιφέρειας με τις 57 οπές στον «υπολογιστή του Παλαικάστρου»αντιπροσωπεύει την περιστροφή των δεσμών. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου των 18,5 ετών,επαναλαμβανόταν ο ίδιος κύκλος των σεληνιακών εκλείψεων.Τα στοιχεία πείθουν ότι οι κατασκευαστές της μήτρας είχαν ανακαλύψει αυτόν τον κύκλο κίνησης των δεσμών.

Υπολόγισα την πρόσφατη ολική σεληνιακή έκλειψη(...) και βρήκα ότι με τις ίδιες λογικές λειτουργίες μπορούσα να προβλέψω τις εκλείψεις που θα συμβούν...Δείτε : Αν προσανατολίσουμε τον κεντρικό σταυρό σε κατεύθυνση Βορρά-Νότου και τοποθετήσουμε στο κεντρικό βαθούλωμα μια βελόνα κατακόρυφα,τότε η σκιά της βελόνας δείχνει το σημείο του ακίνητου δίσκου που αντιστοιχεί στην ώρα της παρατήρησης .Φαίνεται λοιπόν ότι ο μηχανισμός αυτός μπόρεσε να χρησιμοποιηθεί ως ημερήσιο «ηλιακό ρολόι χειρός»,με ώρα που αντιστοιχεί σε περίπου 58 λεπτά-δηλαδή πολύ κοντά στην ώρα που χρησιμοποιούμε σήμερα...

Στην μήτρα,πάνω απ’τον δίσκο,υπάρχουν τρία εργαλεία για τον προσδιορισμό του γεωγραφικού πλάτους . Αν ο χρήστης του δίσκου χρησιμοποιούσε ως όργανα τις δυο βελόνες και την ημικυκλική λαβίδα που υπάρχει στο αποτύπωμα της πίσω πλευράς της μήτρας, και σημείωνε ανά εβδομάδα την άκρη της σκιάς όταν μεσουρανεί ο Ήλιος,τότε μπορούσε -με την γωνία ω που σχηματίζουν οι βελόνες-να καταγράψει το γεωγραφικό πλάτος του τόπου όπου βρίσκεται . Στη μελλοντική μετατόπισή του δεν είχε παρά να μετρήσει τη σκιά της βελόνας την αντίστοιχη εβδομάδα για να προσδιορίσει πόσο βόρεια κατευθύνθηκε,για να μπορέσει να επιστρέψει.

 

 

assets LARGE t 420 50129549

 

 

 

      Κατόπιν,προέκυψε κάτι το συγκλονιστικό:Ότι υπάρχει μεγάλη σύμπτωση της μήτρας με τον μεγαλιθικό σχηματισμό του Στόουνχεντζ!!!...

Αυτό το εξακρίβωσε ο γιός μου ο Δημήτρης που βρίσκεται για σπουδές στην Αγγλία :Η μήτρα έχει τον ίδιο αριθμό οπών(29 και 30 στον εσωτερικό και 57 στον εξωτερικό),σε αντιστοιχία με αυτές του Στόουνχεντζ. Εκεί υπάρχει ο λεγόμενος «ΚΥΚΛΟΣ Ζ» από 29 οπές και γύρω από αυτόν ο «ΚΥΚΛΟΣ Υ» με 30 οπές . Ο εξωτερικός τελικός κύκλος,που περιβάλλει όλο το Στόουνχεντζ, αποτελείται από 57 οπές και ονομάζεται Κύκλος Όμπρι(ΑubreyHoles) . Επίσης,στο κέντρο του «ναού» υπάρχουν 19 πέτρες (το λεγόμενο Πέταλο από Γαλαζόπετρες),αλλά το ίδιο πλήθος μικρών οπών υπάρχει σε δυο περιοχές του εσωτερικού σταυρού της «μήτρας του Παλαιοκάστρου».

 

SxhmattelousStone

 

 

 

 

      Η κατασκευή του Στόουνχεντζ ανάγεται στη 2η χιλιετία π.Χ. Την εποχή του χαλκού(...)Στο «δακτυλίδι του Μίνωος» διακρίνουμε ένα κυκλοτερές κτίσμα στην κορυφή ενός λόφου,που περιβάλλεται από ορθόλιθους.Αν η κατασκευή αντιπροσώπευε ένα αστρονομικό παρατηρητήριο,θα μπορούσαμε να το συσχετίσομε με την κυκλική δομή κατασκευής του Στόουνχεντζ.Ίσως,τελικά,ο μινωικός πολιτισμός να είχε σχέση με τους Υπερβόρειους της Βρετανίας,όπως είχε γράψει ο Διόδωρος Σικελιώτης:«το τέμενος Απόλλωνος μεγαλοπρεπές,σφαιροειδές τω σχήματι» στη χώρα των Υπερβορείων,απ’ όπου ήλθε ο Άβαρις,που έγινε φίλος με τον Πυθαγόρα . Εξ άλλου,ο περίπλους της Βρετανίας από τον Πυθέα τον Μασσαλιώτη (331π.Χ.) και ο υπολογισμός του μεγέθους της , παραπέμπει στο πανάρχαιο εύρημα του πρώτου αναλογικού υπολογιστή της ανθρωπότητας , η χρήση του οποίου χρονολογείται ήδη περί το1.500π.Χ.*, εποχή που ακολουθείται από το ταξίδι των Αργοναυτών.»

      Είναι χαρακτηριστικό το κυκλικό σχήμα στο ναό του Απόλλωνος και Προναίας Αθηνάς στους Δελφούς , στην Θόλο του Ασκληπιείου της Επιδαύρου με ανάλογα αστρονομικά σύμβολα του ουρανού κ.α.

 

      Ο αντικατοπτρισμός των ουρανίων κύκλων στα νερά του Αιγαίου πελάγους και στην εγκεφαλική ουσία των ανθρώπων τους προκαλεί υπέροχες πνευματικές συλλήψεις και δημιουργίες,αποκαλύπτοντας το αμέτρητο βάθος και ύψος της ευθύνης να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

 

 

308904 372886272781903 107118728 n