42.Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΒΙΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

41.ΑΝΟΙΞΗ-Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

ANOIΞH ο Θρίαμβος της ΖΩΗΣ!

...


Διαβάστε Περισσότερα

39.TΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

40.ΔΙΑΛΕΞΙΣ Η ΚΩΔΙΚΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ...

...


Διαβάστε Περισσότερα

37.ΔΙΑΛΕΞΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ / ΣΩΜΑ-ΨΥΧΗ-ΠΝΕΥΜΑ...

...


Διαβάστε Περισσότερα

37.ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ / ΣΩΜΑ-ΨΥΧΗ-ΠΝΕΥΜΑ

ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ...


Διαβάστε Περισσότερα

36.ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

35. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

34.ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΙΣ !!!

...


Διαβάστε Περισσότερα

33.ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ

...


Διαβάστε Περισσότερα

32.Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

31.Η ΥΛΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ-Η Προίκα της Αριάδνης

...


Διαβάστε Περισσότερα

30.ΤΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

29.ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ - FROM I AM TO WE ARE

...


Διαβάστε Περισσότερα

28.Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

27.ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ο ΛΟΓΟΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

26.Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

25.ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

...


Διαβάστε Περισσότερα

24. ANATOΛΗ

...


Διαβάστε Περισσότερα

23.ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

...


Διαβάστε Περισσότερα

22.H ΓENOKTONIA ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

...


Διαβάστε Περισσότερα

21.ΤΟ ΖΩΟΓΟΝΙΚΟΝ ΤΡΙΓΩΝΟΝ ΤΗΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑΣ ΒΙΟΘΕΩΡΙΑΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

20.ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

...


Διαβάστε Περισσότερα

19.Η Πραγματικότητα του Ανθρώπου

Η Πραγματικότητα του Ανθρώπου "...


Διαβάστε Περισσότερα

18.Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

...


Διαβάστε Περισσότερα

17.Η Ύλη των Ονείρων

...


Διαβάστε Περισσότερα

16.Περί Κοινωνικής Δικαιοσύνης

...


Διαβάστε Περισσότερα

15.Ο Οδυσσέας Ελύτης στο Αλβανικό Μέτωπο 1941

...


Διαβάστε Περισσότερα

14.Εφηβικές Αναζητήσεις

...


Διαβάστε Περισσότερα

13.Η Κωδική Συμπαντική Νευραξoνική Εγκεφαλική Αρχαιοελληνική Γλώσσα των Θεών ...

...


Διαβάστε Περισσότερα

12.Η Ορμέμφυτη Ελευθερία των Ελλήνων και ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος...

Η Ορμέμφυτη Ελευθερία των Ελλήνων και ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος ...


Διαβάστε Περισσότερα

11.Η φωνή της Γης από το διάστημα

...


Διαβάστε Περισσότερα

10. Περί Πλανητών και Ήλιου

...


Διαβάστε Περισσότερα

09. Το Ζων Ύδωρ - Ζωντανό Νερό

Το Ζων Ύδωρ Ένας αρμονικός αρχέγονος ήχος μας τραβά προς μια συστάδα βράχων, όπου αναβλύζει γάργαρο νερό.Είναι η Κρυσταλλοπηγή.Εδώ το νερό κυλάει ελεύθερο από τα σωθικά της γης...


Διαβάστε Περισσότερα

08. Τα Ενεργειακά Κέντρα - Τσάκρας - του Ανθρώπου


Διαβάστε Περισσότερα

07. Αγ. Σικελιανός : Ιερά Οδός

Αγ. Σικελιανός :ΑΑγ. Σικελιανός : Ιερά ΟδόςΙγ. ΣικελιανΑγ. Αγ. Σικελιανός : Ιερά ΟαδόςΣικελιανός : Ιερά Οδόςός : Ιερά Οδός Ιερά Οδός Άγγελος Σικελιανός : Ιερά Οδός Στην...


Διαβάστε Περισσότερα

06. Θέλει Αρετήν και Τόλμην η Ελευθερία - Ιωάννης Μακρυγιάννης...

Θέλει Αρετήν και Τόλμην η Ελευθερία - Ιωάννης Μακρυγιάννης ...


Διαβάστε Περισσότερα

05. Το Ορφικό - Πυθαγόρειο Πνεύμα και η Ναυμαχία της Σαλαμίνας...

Το Ορφικό - Πυθαγόρειο Πνεύμα και η Ναυμαχία της Σαλαμίνας ...


Διαβάστε Περισσότερα

04. Η Ηρωική Νίκη του Μαραθώνα

Η Ηρωική Νίκη του Μαραθώνα Στον Πλατωνικό «Κρατύλο» ο Σωκράτης συζητώντας με τον Ερμογένη λέγει : «Ο λόγος εκφράζει το παν και κυκλοφορεί παντού και περιστρέφει διαρκώς τα πάντα και...


Διαβάστε Περισσότερα

03. Η Ηθική Νίκη των Θερμοπυλών

...


Διαβάστε Περισσότερα

02. Διογένης και Αλέξανδρος Περί Παιδείας και Εξουσίας

Διογένης και Αλέξανδρος― Περί Παιδείας και Εξουσίας Διογένηςκαι έξανδρος Περί Παιδείας και Εξουσίας ...


Διαβάστε Περισσότερα

01. Η Θήλεια Θεότητα

Η Θήλεια Θεότητα ...


Διαβάστε Περισσότερα
0123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142

Τελευταία Άρθρα

42.Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΒΙΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2017
                                         ...
41.ΑΝΟΙΞΗ-Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Σάββατο, 13 Μαΐου 2017
                                         ...
ANOIΞH ο Θρίαμβος της ΖΩΗΣ!
Σάββατο, 29 Απριλίου 2017
                                         ...

36.ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

                                        ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ,

                         ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

 

 images 66

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

 

         «Η μοίρα του ανθρωπίνου γένους θα διαμορφωθεί από την

       χαρακτηροδομή των Παιδιών του Μέλλοντος»(Βίλχελμ Ράιχ)

 

       Οι σύγχρονες πολιτικές κοινωνίες πάσχουν από έλλειμμα Παιδείας, Πολιτισμού και Δημοκρατίας, από τον πειθαναγκασμό της εργαλειακής μαζικής εκπαίδευσης, από τις θετικιστικές, ορθολογιστικές, υλιστικές αξίες της ομογενοποιημένης κοινωνίας της μαζικής κουλτούρας και από την μαζική αντιπροσωπευτική κρατικιστική ψευτοδημοκρατία της εξουσίας, με αποκλεισμό των πολιτών από την λήψη αποφάσεων για τα Κοινά.

       Στην Ελλάδα, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εμποδίζει τη Νεολαία από το Δικαίωμά της στην ουσιαστική Μόρφωση, στην ελευθερία έκφρασης, στην επικοινωνία και στον Πολιτισμό, επιβάλλοντάς της την προσαρμογή σ’ ένα αναχρονιστικό, αντιλειτουργικό, κομφορμιστικό Εκπαιδευτικό Σύστημα αποσπασματικής γνώσης, βασισμένο στο αποτυχημένο μοντέλο της καρτεσιανικής σχισματικής θετικιστικής χρησιμοθηρικής  σκέψης και των τεχνητών γλωσσών, όπως εφαρμόσθηκε μηχανιστικά στις  δομές των ανταγωνιστικών κρατών, αναπαράγοντας ανισότητες, αντιπαλότητες, εξοπλισμούς, πολέμους, κυριαρχίες κι επιβολές, καταλήγοντας σε μια φρενίτιδα ολέθριων ανταγωνισμών να προβάλλουν τις χρηματιστηριακές αξίες της αγοράς ως άξονα ευόδωσης της Κοινής Ζωής, μεταχειριζόμενοι τον άνθρωπο σαν μέσον εκμετάλλευσης κι όχι αναδεικνύοντάς τον ως αυτοσκοπό, καταδικάζοντάς τον προς μια μονομερή κατεύθυνση στο υλιστικό πεδίο παραγωγής-κατανάλωσης-διασκέδασης , ως παθητικόν ομογενοποιημένον δέκτη-εκτελεστή άνωθεν επιβεβλημένων εντολών, σε μια κατακερματισμένη κοινωνία δυσαρμονικών ανισοτήτων.

       Παραγνωρίζει την υποχρέωση να συμβάλλει στην δημιουργία ελεύθερων προσωπικοτήτων, να προβάλλει τις υψηλές θετικές Αξίες του Πολιτισμού, διευρύνοντας τον πνευματικό στοχασμό και να υπογραμμίσει την σημασία του Νόμου της Απροσδιοριστίας, που κατέλυσε τον φυσιοκρατικό ντετερμινισμό των προηγούμενων αιώνων, αποκαλύπτοντας την αλήθεια Νέων Λογικών και ένα πλήθος Γεωμετρίες , που μας ανοίγουν Άπειρα Σύμπαντα, καλώντας τον Άνθρωπο στην κατανόηση της έννοιας των Συνόλων, που απαιτεί εσωτερική οργάνωση , διάρθρωση κι ευθύνη για την αποκατάσταση της Μυστικής Ενότητας Ανθρώπου-Κόσμου.

       Το συγκεκριμένο ελλειμματικό εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί τον μιμητισμό , την τυποποίηση, τον τεχνικισμό, την εντατικοποίηση, αφού επικεντρώνεται στον βαθμολογικό-βαθμοθηρικό στόχο και αξιολογεί την «πρόοδο» και προαγωγή των μαθητών με κριτήριο την αποστήθιση κακογραμμένων βιβλίων και την επιτηδειότητά τους σε ασκήσεις νεκρών τεχνητών γλωσσών, συρρικνώνοντας το λεξιλόγιό τους και την σκέψη τους στο ελάχιστο , με την προοπτική της στενής εξειδίκευσης, εμποδίζοντας την συστηματική γνώση της Αρχαίας Ελληνικής Κωδικής Νευραξονικής Γλώσσας, που ενεργοποιεί όλον τον εγκέφαλο, αυξάνοντας την ευφυία, και εισάγει άμεσα στην Παγκόσμια Νοοσφαίρα, με ελευθερία σκέψης .

       Επιπλέον, ο εκφυλισμός στη λειτουργία της Εκπαίδευσης επιδεινώνεται λόγω :

$11.     της κακής ποιότητας σπουδών, εξαιτίας της έλλειψης οργάνωσης, έρευνας, αξιοκρατίας

$12.     της κακής υλικοτεχνικής υποδομής στο μεγαλύτερο ποσοστό των Δημοσίων Σχολείων (έλλειψη κτιρίων, αιθουσών, εργαστηρίων, εποπτικών-ακουστικών μέσων...)

$13.     της έλλειψης συστηματικής και ουσιαστικής μόρφωσης κι επιμόρφωσης των διδασκόντων

$14.     του μονοδιάστατου τρόπου διδασκαλίας, χωρίς διάλογο και πλουτισμό παραστάσεων (προβολές, πειράματα, διαλέξεις και άμεση γνώση)

$15.     των αντικρουόμενων κατευθύνσεων και αντιφατικών μηνυμάτων, που οδηγούν σε ιδεολογική σύγχυση, πνευματική τελμάτωση, σχισματική σκέψη, κατακερματισμό της προσωπικότητας.

$16.     της έλλειψης σύνδεσης θεωρίας και πράξης, της έλλειψης Καθολικής Ενοποιητικής Γνώσης , μέσω της Φιλοσοφικής Θεώρησης.

$17.     της αδυναμίας συνεχούς παρακολούθησης των σύγχρονων πνευματικών ρευμάτων και ικανότητας κριτικής στάσης σε αυτά

$18.     της έλλειψης δημοκρατικής συμμετοχής των Εκπαιδευτικών Λειτουργών στην λήψη αποφάσεων για τον σχεδιασμό της Εκπαίδευσης

$19.     της έλλειψης πλήρους εκδημοκρατισμού στα Σχολεία

$110.  της ανισότητας ευκαιριών μόρφωσης, εξαιτίας ταξικών φραγμών

$111.  του ανεπαρκέστατου Επαγγελματικού Προσανατολισμού

$112.  της έλλειψης υψηλών Πνευματικών στόχων αρετής, ελευθερίας, δικαιοσύνης, ανθρωπισμού, της έλλειψης Κοινωνικών στόχων συλλογικής ευθύνης και αλληλεγγύης και Πολιτικών στόχων για καλλιέργεια ελεύθερης αμεσοδημοκρατικής  συνείδησης του Οικουμενικού Ανθρώπου.

 

 Έτσι, το υπάρχον μηχανιστικό εκπαιδευτικό σύστημα διαστρέφει την ομαλή ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού, εφήβου και νέου, αφού η αποσπασματικότητα της γνώσης, η βαθμοθηρία, η ανταγωνιστικότητα, η αποστήθιση, το άγχος, η έλλειψη χρόνου και ευκαιριών γνήσιας αυτενέργειας και αυτοβούλησης, μαζί με τα ψυχοπαθολογικά προβλήματα που προκαλούν, εμποδίζουν συστηματικά την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την δημιουργικότητα, την αλληλεγγύη, την συνεργασία , την επαφή με τον ευρύτερο κοινωνικό και πολιτισμικό χώρο και την χαρά της ζωής, αποξενώνοντας τον νέο άνθρωπο από τον συνάνθρωπό του, από την φύση και από την ουσιαστική πραγματικότητα, αποκλείοντας όλες τις διεξόδους για διαμόρφωση υψηλής Βιοθεωρίας και Κοσμοθεωρίας.

 

       Στις απαράδεκτες αυτές συνθήκες κατάντησαν το Σχολείο έναν άχαρο μηχανισμό εκπαίδευσης και παραγωγής πειθαρχημένων υποτακτικών, ημιμαθών, χρησιμοθήρων, επίδοξων εξειδικευμένων, αμόρφωτων, απολίτικων, παθητικοποιημένων θεατών, χειροκροτητών, παραγωγικών, καταναλωτών, αλλοτριωμένων, ακοινώνητων, απανθρωποποιημένων στρατιωτών μαζικής υποκουλτούρας, οπαδοποιημένων, φανατισμένων, ρυπαντών, καταστροφέων, αρπάγων, ανταγωνιστών, αδιάφορων, ανελέητων, απαισθητοποιημένων, αφρόνων, υπηκόων, φερέφωνων εκτελεστών μαζοποιημένων, μέσα σε μια τεχνητά ναρκωμένη κοινωνία, όπου η πολιτική βούληση της εξουσίας εξαντλείται σε επιστρώσεις αναπαλαιώσεων έξωθεν επιβεβλημένων ιμπεριαλιστικών διαταγών.

 

       Η παράλληλη με τον άξονα της στείρας μαζικής εκπαίδευσης μεθοδευμένη περιθωριοποίηση, αποδυνάμωση και εξασθένιση της Νεολαίας, με τον αποκλεισμό της από την Δημόσια Ζωή, με την έλλειψη ζωτικών χώρων και τομέων συνεύρεσης κι ελεύθερης δημιουργικής έκφρασής της, με την κατάπνιξη της φωνής της από τον κραυγαλέο αυταρχισμό της λογικής επιβολής των «μεγάλων» και , ταυτόχρονα,  ο παραγκωνισμός και η δίωξη των σοφών στοχαστών του Πολιτισμού , επαλήθευσαν τραγικά στο δικό μας παρόν αυτό που ο Φρειδερίκος Νίτσε προμήνυσε ως «ξηρασία μέλλοντος» και πολιόρκησαν τις ψυχές των νέων με όλα τα τερατουργήματα ( υλισμός, καταναλωτισμός, συσσώρευση, τεχνικισμός, στενή εξειδίκευση, ανεργία, κοινωνική παθογένεια, εγκληματικότητα, ναρκωτικά, αλλοτρίωση, απανθρωποποίηση, άγονος παροντισμός, ανισότητες, φτώχεια, ανασφάλεια, ρατσισμός, ανταγωνισμός, πόλεμος, καταστροφή περιβάλλοντος-φύσης, ολοκληρωτισμός, πλανηταρχισμός, πυρηνική απειλή...) , που επισώρευσε η οικονομικιστική υπερβολική προβολή της σύγχρονης πολιτικής κρατοκεντρικής κοινωνίας, αφού, όπως επεσήμανε και ο Αλμπέρ Καμύ «από τότε που οι θεοί της Ευρώπης λιποτάχτησαν, όλα τα είδωλα έχουν πήλινα πόδια», σε έναν φαύλο κύκλο αναπαραγωγής του κακού παρελθόντος, μεγεθύνοντας το «χάσμα γενεών», που είναι καθαρά καρπός μιας κοινωνικής ανισότητας σε βάρος των νέων.

 

      Βιώνουμε τον «έλλογο» τρόμο του 20ου αιώνα στις απαρχές του 21ου , στερημένοι απ’ όλα τα πνευματικά εφόδια, που μπορούν να εγγυηθούν μια δυναμική υγιή ανάπτυξη της Ζωής και του Πολιτισμού , αφού η μέχρι τώρα πολιτική σκοπιμότητα έκρινε να μην εντάξει στα σχολεία τον σύγχρονο παγκόσμιο προβληματισμό, την γνώση για την σωστή λειτουργική ευρωπαϊκή ενοποίηση , την οικουμενικότητα του ανθρώπου και τις υψηλές Αλήθειες κορυφαίων επιστημόνων, διανοητών και φιλοσόφων, με μια ένοχη αποσιώπηση των συστατικών ιδεολογικών δομών του Ελληνικού και του εν γένει Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, μέσα σ’  ένα θεωρητικό σύστημα επιφανειακής ταξινόμησης των πάντων, όπου οι ιδέες αντιμετωπίζονται μόνον ως ετυμηγορίες και συνθήματα, όπου η Εκπαίδευση κατάντησε ένας κατευθυνόμενος επαγγελματισμός και η Παιδεία σημαίνει μόνο παιδοφθορία και συγκεκαλυμμένος καταναγκασμός.

 

       Μας έκοψαν τα φτερά και μας χρέωσαν δεκανίκια, για να συρθούμε, μέσα από μια  «διαπαιδαγωγική δικτατορία», ως φορολογούμενοι υπήκοοι και να υπηρετήσουμε έναν μηχανισμό παροχής υπηρεσιών έναντι αμοιβής, με απώλεια του ανθρωπίνου  «προσώπου»  , σε έναν μαζικό εξισωτισμό με αυξανόμενες κοινωνικές εκρήξεις, αναπαραγόμενο μέσα στη χοάνη της εργαλειακής εκπαίδευσης, η οποία σχεδιάζεται και μονοπωλείται επικίνδυνα από πολιτικούς ανεπαρκέστατης παιδείας – καθότι είναι στενά εξειδικευμένοι οι περισσότεροι στον οικονομικό ή νομικό ή διοικητικό τομέα μόνο - , με κύριο στόχο την εξυπηρέτηση της οικονομικής σφαίρας των ολιγαρχών πλουτοκρατών (ανταγωνιστικότητα-παραγωγικότητα-μεγιστοποίηση κερδών) κι αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις του αυτοματισμού στη γιγάντωση του φάσματος της ανεργίας και φτώχειας, αγνοώντας τις απαιτήσεις της νέας υπερσυμβολικής και κοινωνικής οικονομίας, ως μοχλού για την ανάπτυξη του κοινωνικο-πολιτικού και πολιτισμικού επιπέδου.

 

 «Ποιος καθοδηγεί τους καθοδηγητές και ποια απόδειξη υπάρχει ότι κατέχουν το σωστό;» διερωτάται εναγώνια , μαζί με τον Μαρκούζε, κάθε ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος.

       Η επικίνδυνη έλλειψη κοινωνικής και πολιτικής ευθύνης από την πλευρά των αρμοδίων φορέων, ο αποκλεισμός του ουσιαστικού δημοκρατικού διαλόγου και η κακή στελέχωση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας με ακατάλληλα άτομα κομματικής και όχι πνευματικής καταξίωσης, οδήγησαν στην έξαρση ακραίων καταστάσεων κοινωνικής καταρράκωσης μιας υφέρπουσας νέας βαρβαρότητας, η οποία απειλεί να διαρρήξει τον κοινωνικο-πολιτικό και πολιτισμικό ιστό , με πρώτα θύματα τα παιδιά που εκτίθενται όμοια στη βία των μαζανθρώπων αλλά και στον κίνδυνο του ρομποτισμού και στον αυταρχισμό μιας εγωκεντρικά αντιδιαλεκτικής εξουσίας.

 

       Γι’ αυτό ζητούμε επειγόντως την διευθέτηση της κρίσης με την μετάβαση από την Εκπαίδευση της μαζικής ομογενοποιημένης κοινωνίας στην Παιδεία του ελεύθερου ολοκληρωμένου Οικουμενικού Ανθρώπου μιας Ειρηνικής Ανθρωπότητας.

       Το κυρίως αρμόδιο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας οφείλει να επαναθεωρήσει και να διορθώσει όλα τα αντιπαιδαγωγικά, αντιμορφωτικά , παραχαραγμένα και αντιδημοκρατικά στοιχεία αιχμής, με αντικατάσταση των κακογραμμένων βιβλίων , με άμεσο σχεδιασμό νέων υγιών δομών διαρκούς Μορφωτικής Παιδείας ενός ανοικτού αποκεντρωτικού σχεδίου, με προτεραιότητα στην εκμάθηση της Ελληνικής Κωδικής Νευραξονικής Γλώσσας, με την πανάρχαιη παγκόσμια Παράδοση και τον θησαυρό άνω των 6,5 εκατομμυρίων λέξεων υψηλής ευφυίας, και με προσθήκη νέων μαθημάτων και επισκέψεις σε εξωτερικούς αυθεντικούς χώρους, με προώθηση  στην ελευθερία, στην υπευθυνότητα, την κοινοτικότητα, την άμιλλα κι αλληλεγγύη, την πρωτοβουλία την έρευνα, την δημιουργικότητα , τις αρετές, τον οικουμενικό ανθρωπισμό και στοχασμό, για πραγματική ουσίωση της Παιδείας, η οποία σημαίνει πνευματική εξανθρώπιση, μάθηση και ανατροφή προς την Αρετή, ως την μεγίστη προσαρμοστικότητα στις Αρχές του Συμπαντικού Νόμου.

 

       Το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία και με το Υπουργείο Πολιτισμού οφείλει

1. Να επαναπροσδιορίσει σωστά την Εκπαίδευση και την Παιδεία , με υγιή δημοκρατικό διάλογο και αξιοκρατία.

2. Να ανοίξει το Σχολείο στην βιωματική γνώση, στην σύγχρονη επιστήμη, στην φιλοσοφία, στην τέχνη, στην κοινωνία, στην φύση και στον πολιτισμό ( με την αρμονική συνεργασία παιδαγωγών, διδασκόντων, ψυχολόγων, κοινωνιολόγων, φιλοσόφων, εξειδικευμένων επιστημόνων και γνήσιων δημιουργών καλλιτεχνών και θετικώς διανοουμένων για άριστες επιλογές στην διδακτέα πνευματική «ύλη» που θα δίνεται στην νέα γενιά).

3. Να προάγει την δημιουργική γνώση των πολιτιστικών αγαθών «Παραδόσεων» και την πολιτιστική δημιουργία, στην βάση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Πνευματικών Θησαυρών της Ανθρωπότητας, με στόχο την υγιή ανάπτυξη και την συγχρονική λειτουργική ένταξη της Νεολαίας σε όλα τα πεδία της πολιτισμικής έκφρασης.

4. Να διαπαιδαγωγεί στις υψηλές Αξίες του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού με την Παγκόσμια εμβέλεια , με άριστες επιλογές από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και συστηματική εκμάθηση(ήδη από την νηπιακή ηλικία) της Κωδικής Συμπαντικής Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας, που ενεργοποιεί πολλαπλώς τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

5. Να αποκαταστήσει την αντικειμενική διδασκαλία της Ελληνικής και Παγκόσμιας Ιστορίας, με έμφαση στον φωτισμό των αιτίων και στα θετικά γεγονότα, καταργώντας όλες τις ψευδολογίες των παραχαραγμένων γεγονότων και ξεκαθαρίζοντας την Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία.

6. Να προβάλλει την Φιλοσοφική σκέψη, με συνδυαστική παράθεση αρχαίων κειμένων και ανάλογων σύγχρονων επιστημονικών δεδομένων, απ’ όλους τους Πολιτισμούς.

7. Να προβάλλει την Ελληνική Μυθολογία και τον γνήσιο διδακτικό αποσυμβολισμό της.

8. Να καθιερώσει την Λειτουργική Ανθρωπολογία και Ορθοβιονομική Δίαιτα για ψυχοσωματική υγεία και ανάπτυξη.

9. Να προάγει την Αυτογνωσία, την Βιοθεωρία και Κοσμοθεωρία στην προοπτική του ελεύθερου πνευματικού ανθρώπου.

10. Να εξασφαλίσει άμεση διδακτική επαφή με την Φύση και την ενεργό Κοινωνία.         

11. Να εξασφαλίσει άρτια υλικοτεχνική υποδομή (εφαρμόζοντας την Ιερή Γεωμετρία) και ολοκληρωμένη

λειτουργία στα Σχολεία, με επάρκεια προσωπικού,  ακριβή προγραμματισμό και ΟΧΙ έναρξη σχολικής χρονιάς στον δυσαρμονικό αριθμό 11. 

12.Να επιφέρει κάθαρση της μικροπολιτικής σκοπιμότητας

            στον χώρο της Παιδείας και να αναλάβει την υψηλή

            ευθύνη και συνέπεια στην άσκηση διαρκούς δια βίου

            Παιδείας , για πολύπλευρη καλλιέργεια της ελεύθερης

            προσωπικότητας του νέου ανθρώπου και εν γένει του Λαού  

             13.Να προάγει Δημιουργικές Συνεργατικές Δομές

             Παγκόσμιας εμβέλειας και την πολυπρισματική σκέψη, για

             ανάπτυξη Οικουμενικής Συνείδησης και προσαρμογή στην

             πολλαπλή Ενότητα του Κόσμου.

             14.Να καθιερώσει την Συμμετοχή των Νέων στα Κέντρα

             λήψης αποφάσεων για θέματα που τους αφορούν.

             15. Να εξασφαλίσει ισότητα ευκαιριών Μόρφωσης και

             έγκαιρο έγκυρο Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

             16. Να συμβάλλει στην Ελεύθερη Αυτοεκπαίδευση των

             Παιδιών, στην αυτενέργεια, ανεξαρτησία, αυτεξουσιότητα

             κι Ελευθερία στην Γνώση , στην Εργασία, στην Αγάπη.

             17. Να καθιερώσει στην διδακτική διαδικασία Διαλεκτικές

             Συζητήσεις για τα Παγκόσμια Προβλήματα και τις

             προτεινόμενες Λύσεις τους.

             18. Να θεσμοθετήσει «ανοικτό» Πνευματοδομικό Κέντρο

             αμφίδρομης Διαλογικής, με σκοπό την μελέτη και την

             διασφάλιση υγιών τρόπων παραγωγής και μετάδοσης της

             Γνώσης και την ολόπλευρη ανάπτυξη του νέου ανθρώπου

             σε ελεύθερη κι υπεύθυνη ενάρετη προσωπικότητα, με τις

             Αξίες της Δικαιοσύνης, της Αγάπης, της Ειρήνης, της

             Ομόνοιας, της Ανδρείας, της Σωφροσύνης, της Οσιότητας,

             της Ελευθερίας, της Σοφίας και της Δημιουργικότητας

             υπέρ της Ευτυχίας του Συνόλου, μέσα στο πνευματογόνο

             περιβάλλον μιας διαρκούς ελεύθερης Παιδείας πολυπο-

             λιτισμικών αναγωγών (που θα εξαλείψει το χάσμα των

             γενεών), για πραγμάτωση της άμεσης διεθνικής Δημοκρα-

             κρατίας των Πολιτών και για ανάδειξη υψηλής Κοσμικής

             Συνείδησης μιας unitasmultiplex, σε μια ενεργό και

             ισότιμη διαλεκτική σχέση του νέου ανθρώπου με την

             κοινωνία, την φύση και τον πολιτισμό, συμβάλλοντας στην

             λειτουργική εναρμόνιση της ενωμένης Ανθρωπότητας με

             το Κοσμικό Γίγνεσθαι. 

                                                           Ευελπιστούντες

                                                        ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

 

 

 13938405 663057947200911 8254859188211260764 n

      "Η εκπαίδευση, όπως εξάλλου και οι άλλες όψεις του Συστήματος, βρίσκεται σε απελπιστική κατάσταση. Ο ρόλος της είναι να παράγει ρομπότ που να καλύπτουν με την εργασία τους τις ανάγκες του Συστήματος και να απομακρύνει από τους νέους κάθε ιδέα για αντίσταση και επανάσταση εναντίον του κατεστημένου. Το Σύστημα δεν εξελίσσεται ώστε να περιλάβει και να αγκαλιάσει τα χαρίσματα και την δημιουργικότητα των ανθρώπων. Αντίθετα, οι άνθρωποι εκπαιδεύονται και προετοιμάζονται για να γίνουν ένα με αυτό. (...)

     Κατά κύριον λόγο, πίσω από κάθε νέα εκπαίδευση θα βρίσκεται το κίνητρο της αναγνώρισης και ενθάρρυνσης των μαθητών να καλλιεργούν τα χαρίσματα με τα οποία γεννιούνται.. Η απόφαση θα είναι δική τους.(...)

     Ο σεβασμός και η αγάπη για την Γη και την ζωή θα είναι άλλη μια παρότρυνση της νέας εκπαίδευσης.(...) Η αγάπη και η φροντίδα του ενός για τον άλλον θα είναι οι κατευθυντήριες αρχές της εκπαίδευσης. Οι επαγγελματίες δάσκαλοι δεν θα είναι τα μοναδικά σχήματα για την εκπαίδευση των νέων. Σε κάθε ομάδα και κοινότητα υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι με χαρίσματα και γνώσεις που θα ωφελούσαν τους μαθητές.(...)

     Είναι καιρός πια οι δάσκαλοι να επαναστατήσουν και να αρνηθούν τις υπηρεσίες τους σε αυτό το σύστημα της κατήχησης και της καταστολής. Μέχρι τώρα, απλώς χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους της εξουσίας, για να τροφοδοτούν τα παιδιά με την γνώση και την πληροφόρηση που το Σύστημα θέλει να ακούν και να πιστεύουν. Εμπρός, λοιπόν, δάσκαλοι. Αρνηθείτε να παίζετε τον ρόλο του κουτόχορτου του Συστήματος, που προγραμματισμένα παράγει και άλλο κουτόχορτο, για να σας αντικαταστήσει.  Μη συνεργάζεσθε. Αντισταθείτε. Το ίδιο ισχύει και για τους γονείς.(...) Απαιτήστε μια αληθινή εκπαίδευση. Σταματήστε να συνεργάζεσθε για τον προγραμματισμό των παιδιών σας. Ο κύκλος πρέπει να σπάσει.

     Κατά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου που διανύουμε, ελπίζω περισσότεροι άνθρωποι να απομακρύνουν τα παιδιά τους από το κρατικό σύστημα.. Θα τα διδάσκουν στο σπίτι ή θα συγκεντρώνονται σε ομάδες και θα συγκροτούν τα δικά τους σχολεία, τα οποία δεν θα είναι τεράστια γυμνάσια, αλλά πολύ μικρότερα και προσωπικά.  Ένα τυπικό δείγμα τέτοιου σχολείου θα μπορούσε να συγκροτηθεί από την συνεύρεση μερικών οικογενειών.(...)

     Η εκπαίδευση του μέλλοντος θα έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές, για να ανασύρει και να αποκαλύψει όλες τις ικανότητες και την γνώση που κατέχουμε και να μας βοηθήσει να βαδίσουμε στο μονοπάτι που έχουμε διαλέξει, πριν από την γέννησή μας. Σήμερα κατηχούμε για χάρη του Συστήματος. Αύριο θα εκπαιδεύουμε για χάρη της ζωής."

                                                                      (Από το βιβλίο του David Icke "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ" , εκδόσεις Έσοπτρον) 

14034769 663058590534180 618000706894463190 n

                                                              Κάθε άνθρωπος γεννιέται Ελεύθερος προς την Αυτοπραγμάτωσή του εναρμονίως προς τον Σύμπαντα Κόσμον.

 13934674 663060797200626 1499354398321430439 n