9.ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

...


Διαβάστε Περισσότερα

8.ΙΗΣΟΥΣ - ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

7. ΘΕΟΣ , ΚΟΣΜΟΣ , ΑΝΘΡΩΠΟΣ

...


Διαβάστε Περισσότερα

1.Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός , το Μέγα Πάθος και η Ανάστασις...

...


Διαβάστε Περισσότερα

06. Κοσμολογική Θεολογία από έναν θαυμαστή του Κόσμου

...


Διαβάστε Περισσότερα

05. Μακρινή Μητέρα, Ρόδο Αμάραντο

Μακρινή Μητέρα, Ρόδο Αμάραντο Η Παναγία Μητέρα είναι η η Θεϊκή...


Διαβάστε Περισσότερα

04. Η περί Θεού Δίκη του Πυθαγόρα στη Σάμο

Σάμος: Στο Ηραίον θροΐζουν οι ιερές λυγαριές αιθερικά μηνύματα, όμως, μια ταραχή πλανάται στον αέρα κι ένα σύννεφο σκιάζει τον ναό του Πυθίου Απόλλωνος: δικαστήριον Αρχιερέων: Ο Πυθαγόρας...


Διαβάστε Περισσότερα

03. Κρίσνα

...


Διαβάστε Περισσότερα

02. Θρησκευτική Εμπειρία - Κένωση

...


Διαβάστε Περισσότερα
012345678

05. Μακρινή Μητέρα, Ρόδο Αμάραντο

  Μακρινή Μητέρα, Ρόδο Αμάραντο

 

     

 normal IC057

   

      Η Παναγία Μητέρα είναι η η Θεϊκή Δημιουργική Αρχή , ως προβολή του ΕΝΟΣ ΑΓΑΘΟΥ, ο αριθμός 2 της φανέρωσης των ιδιοτήτων του ΕΝΟΣ με την Δημιουργία απείρων Συμπαντικών Κόσμων εκ του Χάους  και πολλαπλών διαστάσεων, τις οποίες διαπερνά η Θεία Ενέργεια , φθάνοντας ως την εξώτατη του δικού μας Γήινου Κόσμου. Με βάση την ψυχοσωματική μας υπόσταση , η αντίληψίς μας για την Παγκόσμια Θεοτόκο Μητέρα δεν είναι ακριβής, διότι οι αισθήσεις μας αδυνατούν να συλλάβουν απολύτως την Θείαν Ουσίαν , γι' αυτό οι άνθρωποι την εικονίζουν με ανθρώπινη μορφή . Μόνον νοερώς είναι δυνατή μια γνησιότερη επαφή και μάλιστα μέσα στην αγαπητική ευθύνη και έκστασή μας για το Καλό Όλου του Κόσμου . 

 

      Οι Αιγαιοπελαγίτες ναυτικοί διηγούνται ότι, όταν είχε τρικυμία στο πέλαγος, ανάμεσα Τήνου και Δήλου, και κινδύνευαν, έβλεπαν μια τεράστια γυναίκα επάνω στην κορφή του Κεχροβουνίου Τήνου*, με τα χέρια υψωμένα να δέεται προς τον Κύριο. Και σώζονταν.

        Σεργιανούμε πάνω στα πετρωμένα ηφαίστεια αναφιλητά της Μάνας Γης, στη Θηραϊκή χώρα, με τα τρίπατα καλοφτιαγμένα πανάρχαια σπίτια, στολισμένα με ζωγραφιές από της φύσης τις ομορφιές κι απ’ της ζωής τις χάρες: ολοστόλιστες ιέρειες, ανθισμένοι κρίνοι, πουλιά, δελφίνια, πίθηκοι, πλοία, πολιτείες, ψαράδες σε τοιχογραφίες, κι ακόμη δέντρα, λιοντάρια σε βουνά

                                                                     «Ένα ζαρκάδι τρέχει στην κορυφογραμμή. Κι εσύ δεν ξέ-

                                                                       ρεις τίποτε γι’ αυτό είναι τόσο καθαρό το διάστημα»**

      Ψιθυρίζει ο Ποιητής και βγαίνει στον εξώστη ατενίζοντας το πέλαγος.Ιδού:

Διαβάστε περισσότερα: 05. Μακρινή Μητέρα, Ρόδο Αμάραντο

04. Η περί Θεού Δίκη του Πυθαγόρα στη Σάμο

 images 81

 

Σάμος: Στο Ηραίον θροΐζουν οι ιερές λυγαριές αιθερικά μηνύματα, όμως, μια ταραχή πλανάται στον αέρα κι ένα σύννεφο σκιάζει τον ναό του Πυθίου Απόλλωνος: δικαστήριον Αρχιερέων: Ο Πυθαγόρας απολογείται στην κατηγορία του γέρο-Αναξίμανδρου πως δήθεν, διδάσκοντας την ενότητα μιάς αρχής ο Πυθαγόρας, αφάνιζε τους θεούς της Ελλάδας. Έτσι, ο Αναξίμανδρος, διαστρέφοντας ψευδώς την διδασκαλία του Πυθαγόρα, προσπάθησε να τον καταστήσει ύποπτον ασεβείας, ενώ ασεβής, στην πραγματικότητα ήταν ο ίδιος ο Αναξίμανδρος, που δίδασκε πως η ψυχή συναποθνήσκει με το σώμα και πως οι μετά θάνατον τιμωρίες ήσαν μόνον φλυαρίες και απάτη.

Ο Πυθαγόρας, που θέλησε να καθαρίσει την θρησκεία από τις παράλογες γνώμες που την ατίμαζαν, έθεσε σκοπό της ζωής του να ωφελήσει τους νέους και τους δίδασκε στο «Πυθαγόρειον ημικύκλιον», όμως, αίφνης, βρέθηκε κατηγορούμενος με κίνδυνο της ζωής και της υπόληψής του.

 Μεταξύ των άλλων, λοιπόν, λέγει ο Πυθαγόρας στην απολογία του : «Αφού περιηγήθηκα σε όλα τα έθνη του κόσμου, για να σπουδάσω την σοφία, που συναντάται μόνον στην παράδοση των αρχαίων, ανακάλυψα ότι απ’ αρχής των όντων ελάτρευαν μίαν μόνη αιωνία αρχήν, ότι όλοι οι Θεοί της Ελλάδος δεν είναι παρά διάφορες ονομασίες, οι οποίες εκφράζουν τα προσόντα της θεότητος ή τις αρετές των ηρώων. Ευρίσκω ότι τούτο είναι γνώμη σταθερή σε όλα τα έθνη, ότι οι άνθρωποι δεν είναι πλέον ό,τι ήσαν κατά τον χρυσούν αιώνα, ότι αυτοί εταπεινώθηκαν και εξέπεσαν, ότι η θρησκεία είναι το μόνον μέσον για να επανασυστήσει κάποιος την ψυχή στο πρώτο μεγαλείο της, να κάνει να αυξηθούν οι πτέρυγές της ξανά και να την ανυψώσει στις αιθέριες χώρες, απ’ όπου εξέπεσε.

Πρέπει να γίνομε, πρώτον άνθρωποι δια των πολιτικών και κοινωνικών αρετών, επομένως, πρέπει να ομοιάζομε προς τους Θεούς δι’ αυτού του ωραίου έρωτος, ο οποίος μας παρορμά ν’ αγαπάμε την αρετήν γι’ αυτήν την ίδια. Ιδού η μόνη λατρεία η αξία των αθανάτων και ιδού όλη η διδασκαλία μου.

Ο Αναξίμανδρος αντικαθιστά τα πάθη στην θέση των αισθημάτων. Βεβαιώνει αυτός τολμηρώς, αλλά τίποτε δεν αποδεικνύει (…) Ιδού οι δικές μου αποδείξεις:

Διαβάστε περισσότερα: 04. Η περί Θεού Δίκη του Πυθαγόρα στη Σάμο

03. Κρίσνα

                                                                                                              Κρίσνα

 

   krishna 1

     Η νίκη της πνευματικής επί της κοσμικής εξουσίας, του αναχωρητή επί του βασιλιά, απ’ όπου γεννήθηκε η δύναμη του βραχμανισμού πραγματοποιήθηκε από έναν κορυφαίο μεταρρυθμιστή. Συμφιλιώνοντας τα δύο πνεύματα της πάλης, αυτά της λευκής και της μαύρης φυλής, τις κακές λατρείες και τις σεληνιακές, αυτός ο θείος άνθρωπος έγινε ο πραγματικός δημιουργός της εθνικής θρησκείας της Ινδίας.(…) με τη διδασκαλία του, αυτό το ισχυρό πνεύμα έριξε στον άνθρωπο μια καινούρια ιδέα με πελώρια ακτίνα δράσης : αυτή του θείου λόγου και της ενσαρκωμένης θεότητας που εξασφαλίζεται με τον άνθρωπο. Τούτος ο πρώτος από τους μεσσίες, ο πρωτοπόρος ανάμεσα στα του Θεού, ήταν ο Κρίσνα .

  

Κρίσνα Το σώμα αποτελεί περικάλυμμα της ψυχής, που το’χει για κατοικία της, είναι κάτι το πρόσκαιρο. Η ψυχή, όμως, που κατοικεί μέσα στο σώμα, είναι αόρατη, αστάθμητη, αιώνια. Ο γήινος άνθρωπος είναι τριπλός σαν τη θεότητα που αντικατοπτρίζει : νους, ψυχή και σώμα. Αν ενωθεί η ψυχή με τον νου, κερδίζει τη Σάτβα, τη σοφία και  τη γαλήνη. Αν ταλαντεύεται ανάμεσα νου και σώματος, κυριαρχείται από τη Ράγια το πάθος, και τριγυρίζει από το ένα πράγμα στο άλλο, μέσα σ’ ένα μοιραίο κύκλο. Κι αν εγκαταλειφθεί στο σώμα, πέφτει στην Τάμα, σαν παραλογισμό, την άγνοια και τον πρόσκαιρο θάνατο. Να τι μπορεί να παρατηρήσει κάθε άνθρωπος μέσα στον εαυτό του και γύρω του.

 

   chakras                                                                                                                                                        

 

Διαβάστε περισσότερα: 03. Κρίσνα

02. Θρησκευτική Εμπειρία - Κένωση

                                                                                       Θρησκευτική Εμπειρία - Κένωση

 1 3

                                                                                                                   Ο Ποιητής

                                                                                        Τι θέλεις τι ζητάς

                                                                                        πού  ’ναι το νόημα που σού ’πεσε απ’ τα χέρια

                                                                                        Η μουσική που ακούς μόνος εσύ και τα γυμνά

                                                                                        πόδια που αλλάζουν γη σαν της χορεύτριας(…)

 

                                                                                       Έφηβε γονατιστέ στον διάφανο βυθό

                                                                                       που όσο κοιμάμαι και ονειρεύομαι τόσο σε βλέπω ν’ ανεβαίνεις

                                                                                       Μ’ ένα πανέρι πράσινα όστρακα και φύκια

                                                                                       Δαγκάνοντας σαν νόμισμα τη θάλασσα την ίσια που

                                                                                       Σου’ δωκε τη λάμψη αυτή το φως αυτό το νόημα που γυρεύεις.

                                                                                                                                                                   (Ελύτης)

Διαβάστε περισσότερα: 02. Θρησκευτική Εμπειρία - Κένωση